Merry Christmas

Jag är hemma nu. Mysigt att komma hem, men det tog sin tid. Slutade jobbet igår och fick snabbt säga adjö till pena Sofia, sedan följde Mathildorna mig till tåget (de släpade på alla mina väskor), vet inte vad jag skulle tagit mig till utan dem. För det första hade de en julkonsert PÅ TÅGSTATIONEN= massa människor, mitt tåg var inställt och ersatt med buss och jag kom inte fram nånstans och var så himla stressad, körde nog över ett flertal fötter med min resväska. Sedan kaos vid bussarna som skulle ersätta ett tåg med ca 20 vagnar. Efter 6 timmar, då jag borde varit hemma hade vi inte kommit längre än till Karlstad och ingen visste hur vi skulle komma därifrån. Efter mycket väntan så kom det en buss tillslut och jag somnade gott hos Patricja och Fuffe vid 3 på natten istället för 21.30 då jag skulle varit framme. Jag kom hem i alla fall. Har köpt hem 5 paket bolle, och Patricja tyckte inte ens om dem. Suck på henne, mer till mig. Annars har jag packat upp väskorna på direkten för en gångs skull, gått på promenad med Bea, ätit lunch hos Ulla och Ingemar, slagit in alla julklappar med Kasper samt ätit god middag med hela familjen, nu ska vi ha spelkväll och sen ska jag somna gott till en film.
Sinnes vad jag kommer sakna er, och oj vad jag ska åka runt i Sverige.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0