Göteborg

Grekland blev aldrig av efter många om och men, så jag och Matthias bestämde oss för att göra en mindre resa istället. Destinationen blev GÖTEBORG. Dessa bilder får kort och gott sammanfatta resan med min FANTASTISKA pojkvän!

Första dagen bestod av regn, ösregn och mer regn. Men det deppade inte vi för, ut i regnet bara för shopping och mat.

Det var festival i Göteborg under samma tid som vi var där, så vi lyssnade på flera band som spelade med. Denna kväll lyssnade vi på Hardcore Superstar, Matthiasmusik, men han har tvingat mig att lyssna på denna slags musik så pass länge att jag faktiskt gillade detta band. Hör och häpna haha.

På kvällarna bytte jag ut Matthias mot min andra kärlek. 450 g ostbågar!!!

Vi besökte Liseberg och fy tusan vad kul vi hade. Jag fick kämpa för att få Matthias att åka de läskiga karusellerna, men jag lyckades oftast. Första Balder-turen var för jäkla kul, jag skriker och ett kort tas. Det var nog årets kort, jag såg livrädd ut, seriöst, såg ut som ett spöke!!! Garvade ihjäl mig när jag såg det. Vi spelade lite för att vinna den största kexchokladen, eftersom ALLA gick runt med stora choklader som de vunnit. Hur svårt kan det vara tänkte jag avundssjukt? Jag vann inget, och var ursinnig, hade ofta tanken på att sno från nån annan vinnare hehehe.

Detta efter Kanonen. Jag skrek som en liten tjej och Matthias skrek konstigt "wiie, wiie, wiie, wiie, wiie....". Haha. Är det bara tjejer som skriker på bergochdalbanorna eller är det killarna som skriker som tjejer?

I parisehjulet var jag lycklig. Spinrock åker jag aldrig igen. För andra gången i mitt liv satt jag inte fast i en karusell och trodde jag skulle dö. Blundade hela tiden, det började ösregna, och jag höll i mig så hårt som jag orkade.

Tre dagar senare, och lite ledsna över att åka hem så satt vi på tåget hem igen. Det var 100 grader varmt på tåget, Matthias sov och jag var uttråkad och smed lömska planer. Det började med att jag bytte låt på Matthias iphone till en jättedålig för att se om han sov djup, and he did. Så jag tar försiktigt tillbaka min hand som han håller, för att sedan sträcka mig mot min väska för att ta ut min sminkväska. Vad gjorde jag med den? Jo, jag var lite busig haha. Han märkte ingenting tills han vaknade och jag skrattade ihjäl mig åt mitt hyss, jag är sämst på att ljuga så givetsvis försa jag mig och han blev en fin pojke igen. Här är en tatuering han fick av mig också, gjord på flytande kajal haha.


Kommentarer
Postat av: anne

Härliga bilder!!!



Det ser ut att ha varit mysiga dagar det där!:)



Jag gillar tatueringen!

2010-08-15 @ 22:03:16
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: darth vader

mkt fina bilder!



önskar att vi kunde åka nånstans varje helg!



puss

2010-08-16 @ 01:07:28
Postat av: kicki

hahahahhahaha du kanske ska bli tatuerare i höst? :D

2010-08-18 @ 23:57:30
URL: http://christinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0