todays feelings

Idag är det den 29 augusti men det känns som kanske den 291 augusti, vilket inte finns. Så overklig känns denna dag. För i vanliga fall denna dag så sitter jag i skolan och skrattar med mina vänner, gråter över allt plugg vi REDAN har fått och pussar på min pojkvän när jag vill. Inte nu längre. Nu är mina vänner på olika håll, jag har inget att göra och min pojkvän flyttar ifrån mig. Det känns ganska deprimerande. Men på samma gång är det ganska fantastisk att jag har mitt eget liv i mina händer nu, jag får göra precis vad jag vill. Det är många saker jag kan göra, det gör mig förvirrad. Borde sluta tänka. Jag och Moa ska härifrån, långt bort och ha äventyr och jobba förhoppningsvis, men fy fan vad jag kommer sakna alla hemma då. Måste alla beslut föra med sig något negativt? Förhoppningsvis överväger det positiva!

mina fina fina tjejor, åh vad de är underbara. här var vi små.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Åka iväg långt bort är ett beslut jag aldrig någonsin kommer att ångra och hoppas du hittar nått härligt ställe att åka till med! Jag har varit borta i två månader och har lärt mig massa redan och ser fram emot resten av min tid här. Ta steget, det är sjukt värt det! Hör av dig om det bär mot Aussieland ;D

2010-08-30 @ 14:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0