fläskkotlett

..på måndag är det fläskkotlett det bästa man kan få, på tisdag är det fläskkotlett jag tror att jag tar två, på onsdag, på torsdag, vår favoriträtt, då vill jag ha fläskkotlett, på fredag är det fläskkot....

Är det bara jag som går och nynnar på denna reklamen hela dagen? Eller det kanske bara är jag som har tid att se reklam och få den i huvudet en hel dag? Denna vecka har varit otroligt slapp för min del. Matthias och jag har varit på bio, och så har jag haft bullkalas med Matthias och Fredrik, plockat 8 liter blåbär med mami på en timme och lekt med Moa. Igår hyrde jag och Moset "Veronika betsämmer sig för att dö" och "Hachiko", blir alltid deprimerande filmer när man är med Moa. Hachiko var så himla fin, handlade om en hund som alltid möter sin husse vid tågstationen, men en dag så återvänder inte hussen och Hachi väntar då i 10 år på att hans husse ska återvända. Efter filmerna somnade vi gott, jag skrattade dock mycket i sömnen vilket Moa tyckte var jättejobbigt, haha.

..tlett, på lördag är det fläskkotlett, på söndag är det fläskkotlett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0