breath

Full rulle har det varit hela veckan och inte en lugn stund har jag haft. Jag har jobbat bort hela veckan, men har ändå hunnit med att bl.a. träffa mitt gamla handbollslag en kväll, ätit god middag med tjejerna, sagt hejdå till Lisa som flyttar till Umeå, samt en mysig kräftskiva på landet hos Axel. Min kropp verkar dock inte tycka om stress särskilt mycket så min hälsa har fått tagit mycket skit. Därför har jag bestämt att jag ska ändra på det den kommande veckan. För imorgon är min sista arbetsdag. Ni förstår säkert vad det betyder. Imorgon blir jag arbetslös. Jösses, vad jag ska leta jobb! Ikväll ska jag ta hand om mig själv, snart ska jag och Michael åka och köpa lite godis och sen ska jag se på film.

En bild på en sjukdag då kasper somnade sött hos mig.



Kommentarer
Postat av: darth vader

söt bild

2010-08-22 @ 00:09:39
Postat av: anne

Du får ta hand om dig.

2010-08-22 @ 09:00:40
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0