rather be with you




Snart är lovet slut, det går så snabbt så det inte är sant. Härligt med lite vila har det i alla fall varit. Härligt att sitta med mina tjejer runt Beccas grill 22 på kvällen och äta det vi älskar. Härligt med massage och film i minusgrader. Härligt att trängas och sova i en bastu på loftet. Härligt att hänga i lekparken med min bror i en timme och kolla på när de andra barnen leker. Härligt att vara hos min pojkvän. Härligt att köpa knallrosa naglack när man tror att det är persikofärgat. Härligt att inte vinna 50 000 på trisslotter. Härligt med godis och popcorn. Härligt att vakna bredvid den man älskar. Härligt att hinna med tåget trots att allt hopp var borta. Härligt att se på "vänner" på tåget. Härligt att träffa Moa på bussen. Härligt att vara hemma. Härligt att jag och Kasper snart ska åka buss till Norrköping (för första gången för Kapi) och mysa hela kvällen hos min syster. Mindre härligt att man måste vakna tidigt imorn och göra högskoleprovet!


Kommentarer
Postat av: mattias

du är så söt! puss

2010-04-10 @ 16:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0