update

Barnet sover, jag har jobbat på kvällen, självklart framför sex and the city filmen (hjälper en kille med att laminera en massa lappar osv), och nu väntar jag på att min mamma ska ringa för att jag ska hämta henne och Harald. Jag känner mig lite som den vuxne idag! Helst skulle jag vilja gå och lägga mig, men no no. På vägen in till Norpan ska jag även stanna till hos min syster och lämna lite mat till henne. Sedan min hemska kväll i november, samt den hemska kvällen för 10 år sedan, så har min rädsla för att köra i mörker inte försvunnit ännu, åtminstone landsväg, så jag har tvingat med Michael att följa med mig till Norrköping. Känns bättre med två extra ögon i mörkret! Nu ska jag ta mig ett till glas med cola, det håller mig pigg!


Kommentarer
Postat av: matthias

Ehh, checka min blogg och få chans att vinn fina priser bla en lyxig rumprakare designad av Kenza.



matteberndtan.blogg.se

2010-04-18 @ 22:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0