today

Igår var en fin dag. Fick umgås massa med min fina pojkvän, och jag måste säga att vi båda är ganska roliga, speciellt jag och mitt underbett. Vi åt thaibuffé och sedan blev det adjöss. Jag köpte då en födelsedagspresent till min syster och åkte hem. Idag sålde vi lite smycken på John Bauer, och lite blev det allt. Sedan åkte jag till Valdemarvik, inte visste jag då att det låg på andra sidan jordklotet, tog en evighet att komma dit. Där hämtade jag min sjuka bror som fått följa med Harald till jobbet, och vi åkte bussen hem igen. Kvällen blir en myskväll med massa gott, har redan tryckt i mig ostbågar, chips, popcorn och kex, rena rama bufféen. Ikväll kommer jag nog somna tidigt. Puss


Kommentarer
Postat av: anne

Varje gång jag köper ostbågar tänker jag på dig, även om din namne är ostbågeätare. Jag tror det är du som fått M att äta ostbågar. När han var liten åt han chips och Cola till han kräktes, bokstavligen talat....!

2010-04-25 @ 19:26:05
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: lisa

haha nej :( du kanske inte har mitt nya nummer? 0761001694 :)?

2010-04-28 @ 09:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0