suddenly I see


Finns det ngt bättre än när en främling öppnar dörren när man sitter på toa? Den underbara upplevelsen fick jag känna på idag. En tjej öppnar dörren (varför kunde det inte vara en kille, då hade jag känt mig mycket mer bekväm i situationen), jag skriker av chock eftersom jag alltid så noga kollar så jag låst skolans jobbiga lås, tjejen hoppar en meter bakom och skriker hon med, stänger snabbt dörren och jag hör henne springa iväg. Varför hon skrek och sprang förstod jag inte, jag som trodde vi skulle bli bästa kompisar. Turen har fortsatt idag och mina myggbett från Stigtomta, enda stället där myggorna finns så här års, har blivit större och nu lila. Mamma säger att det är blåmärken från myggbetten, det var mig allt underliga myggor de har där uppe i norr. Inte nog med det, jag lyckades även hugga av mig en halv nagel med en rakhyvel och fy faaaaa*******n var det gör ont. Jag har insett vilken otroligt viktig funktion naglarna har nu. Givetvis får jag ändå för mig att ta bort det fula naglacket på mina naglar, och jag tror ni vet hur den historien slutade? Finger med saknad nagel + aceton = ingen bra kombination. Idag kom jag även på den brilljanta idén att bokföra allt jag köper, det var allt en väckarklocka, för inte mådde man särkilt bra när man ser att man under 12 dagar spenderat hela 2 studiebidrag, och dessutom måste handla två födelsedagspresenter denna månad. Pengarna bara flyger iväg från min hand. I juni kanske jag får tillbaka dem, då jag idag skickade in en ansökan om stipendium, det är bra att läsa ekonomi och bo i sörping, jag hoppas på cashflowww. Nu ska jag avsluta min underbara dag med något som får vardagen att kännas lite lättare, givetvis den älskade matematiken. Puss vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0