slow down


Lycka är att på en söndagskväll lyckas poppa en hel påse med popcorn utan att bränna någon. Så gissa om jag njuter för tillfället, trots det att jag för nån timme sedan sa till Matthias att han måste hjälpa mig sluta äta onyttigt. Lovet har inneburit lördag 24/7, och min kropp behöver nog lite mer frukt och grönt för att återhämta sig. Får se om jag har tillräckligt med motivation för att gå över till den gröna mörka sidan, tveksamt, men man måste vara snäll mot sin kropp så man inte dör av diabetes eller nåt annat hemskt. Å andra sidan har jag faktiskt gått på en lång promenad idag, med mami, till Willys, och köpte popcorn, såklart. Annars har jag spenderat dagen med lite för lite plugg än tänkt, och lite för mycket serie-tittande. Det är ju trots allt sista lovdagen, imorgon ger jag gärnet.


Billy Joel - Vienna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0