paradise city



Inte en blund har man fått sova inatt. 1. Kasper sparkar Patricja i sängen 2. Patricja skriker 3. Jag vaknar 4. Upprepa detta hela natten!!! Annars hade vi det mysigt igår, lagade mat, spelade spel och filmmys. Idag gjorde jag högskoleprovet, har inte varit ett dugg nervös, jag hoppas att det gick bra men ärligt talat så vet man inte. Sedan har det inte hunnits med så mycket mer, och mycket mer blir det inte heller, för jag är helt slut efter att ha skrivit prov i ca 5 timmar. Jag önskar att killen som kan ligga i sängen och samtidigt spela "paradise city" var här med mig. But no, no, I am all alone.


Kommentarer
Postat av: Matthias

tcker bilden med tungan va superläskig! puss

2010-04-11 @ 13:52:04
Postat av: bea

Svar: jaaaa. Den var najs!

2010-04-11 @ 17:29:59
URL: http://beeatriceringqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0