friday, I'm in love



Härligt med helg, och härligt fredag. Sista lektionen i skolan var för alla treorna, krogvett, och oj vad vi kände oss vettigare när vi gick därifrån. Matthias insikt var att han absolut inte ville bli bartender, och det första han sa när han vaknade idag var att han inte ville äga någon krog heller, den föreläsningen verkade ha gett honom mardrömmar minsann! Efter skolan, och efter att jag plankat på bussen för andra gången den dagen (glömt mitt busskort hemma), så gick jag och Matthias och köpte glass på konfekthörnan. Sedan har vi haft en hemmakväll. Patricja gjorde ett försök på en balfrisyr på mig, och, jaa, svårt var det i alla fall! Sedan såg vi på en halvdålig film och åt onyttigt, frukten fick slänga sig i väggen. I morse åkte Matthias hem tidigt, jag och Kasper släppte av honom på bussen sen lekte vi i några timmar ute. Nu är planerna att jag ska jobba matte, sedan ska jag klippa och klistra lite. Ikväll ska jag lämna mamma och harald på party, och på natten ska det hämtas igen, så jag lär inte få sova förns sent.


Kommentarer
Postat av: matthias

fina bilder sötnöt. puss!

2010-04-18 @ 10:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0