en gång för 3 år sedan


Härligt väder ute. Jag har spenderat min morgon med att städa mitt rum, dammat i alla hörn och kanter, det behövdes kan jag säga. Slängde grejjer (stoppa under sängen eftersom jag är dålig på att slänga saker som kan komma till användning) och fick på så sätt lite mer plats i rummet. Jag gick barfota ute för första gången år 2010, skulle skaka av dammet från trasan genom fönstret men tappade den. Så jag hoppade upp på fönstret, mamma frågar mig vad jag håller på med, jag svarar att jag rymmer, sedan hoppar jag ut, inser att jag inte kan komma in samma väg och springer barfota runt huset till ytterdörren. Tur att snön har smält, för jag kan erkänna att gräset faktiskt var ganska varmt. Nu ska jag plugga lite, ut på en promenad kanske? Jag längtar till Harry Potter går på tv ikväll, haha.


Kommentarer
Postat av: mattias

hur kan du längta efter harry potter istället för mig?????:O:O:O:O



puss

2010-04-03 @ 17:22:11
Postat av: MESTELSAH

hejhej, ville bara kolla så allt är okej ? :)

2010-04-07 @ 12:32:23
URL: http://mestelsah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0