14


Mina vänner beskriver mig numera som olycktjejen, men även bajstjejen. Bajs-tjejen, just för att min otur inte släppte igår heller. Kommer fram till skolan och börjar tro att jag har hål i min sko eftersom det fastnat så många stenar, så jag lyfter på foten lite lätt (inget konstigt alls) och krapar bort dem med handen utan att se, det visade sig inte bara vara stenar, utan bajs med stenar! Härligt! Igår var Matthias här, vi hade kul jul och hackade ner på samhällslinjen, min linje. Igår kom jag plötsligt på vad jag ville bli, veterinär!!! Men vad kul att jag inte har läst de kurserna som jag behöver, inte har 20.0 i betyg, samt att det endast finns ett fåtal platser på den utbildningen i Sverige, så jag kastade den drömmen i papperskorgen! Kvällen har inte mycket intressant att erbjuda, det har däremot helgen, jag och Lisa planerar stort.


Kommentarer
Postat av: matthias

du skulle vara bästa veterinären!

2010-04-14 @ 21:39:19
Postat av: bea

är väl lite vågad:P

Men var lite höjdrädd. Länge än pappa va fan:O

2010-04-15 @ 18:45:51
URL: http://beeatriceringqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0