I can feel the storm inside you

Jag hittar oftast bättre saker att ha för mig än det jag borde. Tidigt på morgonen, när min pojkvän skulle till skolan klev jag snällt upp för att se till att han åt upp sin frukost haha, sedan åkte han och jag stupade i sängen. Det jag borde ha gjort var att åka till skolan för att få lite gjort, men jag resonerade med mig själv och kom fram till att sömn mår man bra av.

På kvällen, när jag borde ha tagit igen det jag skulle pluggat på dagen, bestämde jag mig för att jag redan kan det och hann gå ut med min mamma på promenad och sedan även min fina vän Moa.

När jag kom hem för att plugga på min redovisning imorn, så upptäckte jag att idol var på tv och det kan man ju inte missa. Sjöng lite själv och tyckte att jag borde söka till idol (NOT!!!!!). Nu kan jag min redovisning och är redo för lite sömn, för sömn mår man bra av!


Kommentarer
Postat av: mattias

väldigt fin bild<3

2009-09-20 @ 21:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0