I WANNA KICK IT ALL DOWN

Fredag kväll och jag satte mig (på egen risk) i en bil med Lisa som förare ut mot ingenstans, även kallat Kickis  hem. God mat, trevliga människor och party party som avslutades med 8 tjejer intryckta i en minibuss. Dock slutade resan där för mig, då en tidig morgon väntade mig. Den morgonen var pretty perfekt. Jag kom hem till min pojkvän och somnade på direkten i hans säng under tiden som han spelade gameboy. När jag vaknade låg han med huvudet på mina fötter och benen upp på väggen. Söt kille. För övrigt har helgen varit riktigt mysig och min pojkvän är en superstar, som är med i tidningen, för han ska nämligen på nördkollo hela lovet. I'm sad!

Jag har lite volym i håret nu med, för ovanlighetens skull. Kortare betyder nämligen på något sätt fylligare. Luggen har jag klippt själv, jag är nöjd!


Kommentarer
Postat av: matthias

känns som om du har min tröjja din söting

2009-10-25 @ 22:39:09
Postat av: Cathrine

jag bor i din tröja!

2009-10-26 @ 14:54:35
URL: http://actti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0