Right now

Oj, vad tiden går snabbt. Tiden verkligen bara flyger förbi. Kanske beror på allt man gör, gör man något så brukar det kännas som att tiden går snabbare, och jag har haft fullt upp. Radioreklaminspelningen i torsdags gick finfint, i mars kommer ni få höra mig, på East fm, haha. Jag försökte verkligen inte prata på ett irriterande sätt, så vi får hoppas att det blir så. Dock sa han att jag hade en bra radioröst haha, vad det nu är.

I fredags såg jag och Matthias på 2012. Jag grät genom halva filmen, mest för att jag var rädd, och tyckte så synd om de i filmen. Jag tyckte i alla fall att den var skitbra! Även fast man fick lite dödsångest, men det behöver man nog lite då och då, då tar man bättre vara på livet.

I lördag hade vi Öppet hus på skolan, vilket innebar Recessori UF's första försäljningstillfälle. Det fick jättebra, vi fick massor sålt och en massa bra respons. Vi är riktigt laddade. Dock måste vi tillverka en hel del nu då vi sålde slut på mycket!

Söndag idag, och det ska pluggas!

Kommentarer
Postat av: matthias

så hemskt att jag behövde se dig gråta pga en film<3 pusssssssss

2009-11-22 @ 13:59:01
Postat av: Cathrine

haha <3 du är söt

2009-11-22 @ 16:14:33
URL: http://actti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0