Everywhere but not here


För tillfället känns det som mitt hjärta slår i turbospeed hela tiden. Det skulle kunna vara för att jag är så kär, eller för att jag är nervös för att skolan börjar imorgon igen? Men nej, jag har en ständig orolighetskänsla i magen, en sån som gör att man ständigt är stressad och vill få allt gjort på en gång. Självfallet blir inget gjort och känslan är kvar. Jag tror den bästa medicinen mot det är att slappna av, strunta i alla stressmoment och lägga sig i sängen med en bra film. Det ska jag nog göra, för som sagt, imorgon börjar nästa stressmoment igen!

Kommentarer
Postat av: matthias

du kanske måste börja träna igen så din kondis blir bättre! PÖSSPÖSS

2009-11-01 @ 22:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0