Maj oh maj

Idag var det den sista dagen i maj och det var en bra dag. Den sista maj innebär nämligen lön och jag var mer än nöjd när jag gick hem ifrån jobbet. Dessutom fick jag för mig att jag tyckte om ägglikörglass, så därför har jag varit sugen på en sådan hela dagen. Dock blev det en strawberry-cheesecake på kanalkiosken då jag trodde de inte hade någon. Men Moa berättade för mig att jag hade fel fel fel, så snart måste jag äta ägglikörglass haha. Hängde utanför Moas jobb ett bra tag och pluggade och sedan framåt kvällen drog jag och Moa iväg på en långlång promenad och pratade ikapp allt vi missat. Det slutade med onda fötter och mina fötter längtar till sängen. Jag längtar till sängen, så dit ska jag nog vända mig nu! Pösssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0