Eye of the tiger

Jag har nog blivit lite besatt av ostbågar. Är sugen på det hela tiden, och nu har jag turen att Matthias är skyldig mig 1 kg ostbågar. Försök inte slingra dig ur, du skulle ta bort de onda andarna i mig så jag slapp drömma mardrömar men du misslyckades! Inatt handlade mardrömmen om en tiger som anföll Harald. Jag tycker tigrar är så läskiga sedan jag stötte på 3 st i Indien, okej okej, vi var på tigersafari, alla utom jag ville alltså se tigrar.

Efter mycket velande bestämde jag mig för en bärbar data i födelsedagspresent, och idag, 8 dagar senare har jag den här hos mig. Det första jag vill göra är att installera Sims på den, too long time ago!!!!

Bilden må vara lite skakis då hela jag aldrig varit skakisare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0