Första gången är värst!

Idag, för första gången i mitt liv fick jag riktig huvudvärk. Det blev en jättestor grej för mig så fick alla runt om mig att tycka jättesynd om mig och klagade kanske en aning för mycket mot vad "vanliga" människor brukar. Ingen kul känsla alls. Sedan efter ca 3 timmar nämner någon för mig att jag kan ta en huvudvärkstablett, de hade jag glömt bort att de fanns.

Jag gick tidigare från skolan för att gå på anställningsintervju hos Sportscamp (Daycamp). I och med att jag gick tidigt för att hitta med mitt dåliga lokalsinne som visade sig vara bra fick jag vänta i en halvtimme.  Sedan drack jag och Ulrika varm oboy och pratade om mig mest hela tiden.

Ikväll har jag och mamma planerat middagen till min födelsedag. Imorn smäller det och jag är inte ett dugg nervös, vilket alla verkar tycka att man borde vara.


Kommentarer
Postat av: matthias

why ny blogg gullet?

2009-03-11 @ 17:53:02
Postat av: Erika

söt du är! och grattis! :)

2009-03-11 @ 21:38:40
URL: http://akiire.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0