Inte cancer i alla fall?

Idag är första dagen på flera dagar som jag faktiskt rest mig upp från soffan eller sängen. Det måste betyda att jag är på bättringsväg och till och med kanske kan komma till skolan imorn. Jag har tjatar på mamma att jag måste till skolan för imorn har jag 5 h nationellt prov men för henne får jag knappt lämna sängen. Jag vet inte riktigt vad jag är för sjuk men förhoppningsvis är det inte cancer, trots att jag fäller hår. Det är förmodligen bara någon infektion som rört om det helt i min hjärna. För att sammanfatta det hela har jag alltså legat i sängen de senaste fyra dagarna utan att göra någon nytta alls.

Idag däremot har jag lipat framför Extreme Home Makeover, lagat pannkakor och nu, dags att slå upp företagsekonomiboken!

Föresten har jag även en extrem längtan efter Matthias. May I attack you with kisses the next time I see you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0