MOI

Jag måste säga att jag är ganska stolt över nya Cathrine faktist. Hon har nästan klarat av att göra alla uppgifter som hon skulle den här veckan. Dessutom har hon varit flitig och tränat varje dag denna vecka, t. om. idag som är min lediga dag. Jag och Moa gick nämligen en lång promenad som egentligen inte var mycket träning utan mest struntprat, och igår på min lediga skoldag gick jag upp till ramunderberget på en promenad för att komma bort från läxorna lite. Är ni lika förvånade som jag? Känner mig mycket duktig, för innan jag och Moa föreslog promenad hade jag precis tänkt gå och poppa mig en påse popcorn. Något mindre kul är väl att jag drömt mardrömmar 3 nätter i rad nu.

Mardröm 1. Alla i min omgivning lämnade mig och jag var ensam
Mardröm 2. Jag blev jagad av en läskig psykopat
Mardröm 3. Min familj blev skadad

Usch. Finns det något hemskare?!


Kommentarer
Postat av: lisa

jag tänker i alla fall aldrig lämna dig! du är min älskling :D

2009-03-20 @ 17:22:10
URL: http://lisali.devote.se
Postat av: lisa

jag tänker i alla fall aldrig lämna dig! du är min älskling :D

2009-03-20 @ 17:22:52
URL: http://lisali.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0