Something to believe in

Födelsedagsfest i Abborreberg igår, och jag hade röda läppar.

I know everything changes, all the seasons and faces, I dont care where it takes me

Jag har en sådan där dag då jag har massa spring i benen, om det gick skulle jag vilja springa runt jordens alla platser och upptäcka och se. Idag känner jag mig som en Forrest Gump, dock vill jag inte att det ska se så deprimerande ut som det gör i filmen, utan min löpning följs av musik och glädje. Precis så vill jag ha det! Dock föstörs denna dröm när jag ser ut genom fönstret, regn regn regn, men det ska inte få stoppa mig.

Kommentarer
Postat av: julia

sv: hihi älskar dom också :) ja eller hur, vart är den?! kram!

2009-06-18 @ 22:45:26
URL: http://juuliiaah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0