PANG!

Nu har en hel dag återigen tagit slut och det känns som att dagarna går lika snabbt som blixten ibland trots att jag mest har tagit det lungan idag. Min dag började med att jag vaknade vid 9.30 för att sedan ligga och halvsova i två timmar till. Den tiden drömde jag om massa underliga saker, jag räddade en bebis, flydde från en ond kompis, och fick Clark Kents egenskaper som att se skottkulor komma emot mig i slowmotion. Det var grymt. Jag tror denna konstiga dröm kommer ifrån att jag nu i en vecka nästan konstant läst Twilight-böckerna, är på tredje boken nu, och där händer alla möjliga konstigheter. Tänkte lägga mig i sängen nu och läsa till klockan är alldeles för sent som vanligt. Det tycker jag att jag förtjänar efter min löprunda jag för nån timma sedan tog.

Patricja och jag gick även ut för att ta lite sommarbilder, sånt tycker jag alltid är kul. Dock var Michael mest plågad när vi bad honom att ta bilder som vi båda kunde vara med på. Patricja klarade inte riktigt av att ta kort mot solen utan det slutade bara med grimarser och kisande som gjorde att hon såg ut som ett plågat rådjur, därför tog vi på oss brillorna och var lika coola ändå.

Kommentarer
Postat av: Deniesé

sv: Tack hjärtat ! :D

Kan väl inte påstå att den blivit så mycket bättre ännu men det är en ny vecka imorgon :)

VÄldigt mysiga bilder! :D

Du får ha det bäst!

KRAM

2009-06-28 @ 10:52:58
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: anne

Ingen har badat och lär nog heller inte göra det!



Skicka passnr:t till M så checkar jag in i morgon! :)

2009-07-10 @ 12:58:43
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0