I'M GOING HIGHER

Den här sommaren har jag inte mål med saker jag vill hinna göra, utan även mål till att utvecklas. Och målen till att utvecklas är nog de jag satsat mest på hittils, nämligen på att lära mig köra bil och få en bättre kondition än den jag har. Mitt mål är att göra tränarna chockade med hur bra min kondition blivit, men vi får se hur det går haha. Idag när jag och mamma sprang kände jag mig riktigt bra, för hur mycket jag än hatar det så tog jag mig an intervallerna och jag klarade allihopa även fast mitt psyke höll på att svika mig. Övningskörandet går också framåt, och idag tog jag dessutom ett stort steg framåt. JAG ÅKTE GENOM MITT FÖRSTA TRAFIKLJUS!!! När jag såg att det var grönt och att jag inte behövde stanna kunde jag verkligen känna lycka. Nu vill jag även bocka av lite saker på min sommarlista, känns som mycket annat har prioriterats, jag har inte ens hunnit ta ett första dopp!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0