PAIN

Igår tog jag svinissprutan, jag såg cool och oberörd ut. Idag har jag nästan gråtit av smärta, inte riktigt gråtit, men skulle kunna ha varit lätt hänt, speciellt när min vän Lisa hela tiden slår mig på armen. Så idag, när man helst ville ligga i sängen och tycka synd om sig själv, åkte jag istället med skolan till SACO-mässan. Jag blev inte mycket klokare dock. Nu är jag trött, julstädat mitt rum, dock kommer det nog behövas göras åter igen innan jul, men julstäda är kul, inte att städa. Ska nog lägga mig i sängen och läsa tidningar, yei. Imorn säljer vi våra armband på julmarknaden i Lövstadslott, sedan blir det mys hos Lisa.

Godnatt <3


Vad långt mitt hår såg ut att vara här :O


Kommentarer
Postat av: anne

Lisa får inte slå dig! ;)

2009-12-13 @ 19:50:14
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Lisa

Catti borde berätta att när jag tog sprutan slog hon mig jätte hårt och inte bara en gång utan fler! ;D

2009-12-15 @ 16:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0