AOUTCH

Idag så skulle jag ta en spruta, och inte ett dugg nervös var jag! Det borde jag dock ha varit eftersom det gjorde ont som FAN! Och som pricket över i:et stack dem in den där fruktansvärda sprutan i mig tre ggr. Det var till och med värre än när jag tog en spruta i ögonlocket, och det gjorde minsann ont det med. Nu hoppas jag bara på bra resultat och att jag är frisk!

Efter sprutan  väntade jag på att mamma skulle sluta jobba, och sedan åkte vi till IKEA och köpte skräp. Jag körde hem från Linköping, och i slutet av vägen så låg mamma till och med och blundade. Det var nog dagens höjdpunkt för då kände jag mig som en bra bilförare, någon att lita på!
Luciafirande på Kaspers dagis. Riktigt söta!


Kommentarer
Postat av: Johan

Fin blogg :) kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-24 @ 00:40:52
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0