Are we getting closer or are we just getting more lost

När jag vaknade i morse kunde jag för första gången höra glada tjut och för första gången var jag glad över att vakna av de ljuden.  Den senaste tiden har varit tyst och tom. Det har inte riktigt gått att vänja sig vid tanken.



Dagen fortsatte lika högljutt. Min första lektion började av en tjattrig förväntansfull arena med elever och slutade med förskräckta elever som undrade hur det här skulle gå. Jag känner mig faktiskt inte alls taggad för skolan.

När skolan var slut vid lunch så hämtades jag av mamma och min söta bror Kasper som inte tagit på sig några skor. Vi åkte till busfabriken och lekte tills i alla fall jag inte hade någon energi kvar. Börjar bli gammal...

Snart ska jag till Augustifesten och möta LisaLi och Kicki där!

Kommentarer
Postat av: carin fotoblogg

va fin bild.! =)

2009-10-26 @ 18:00:13
URL: http://paonpinson.blogg.se/
Postat av: FEBB

Vilken fin bild!! Och grattis att du vann jofama jackan:D

2009-10-27 @ 15:39:11
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0